2020. nov 29.3 percMit kell tennie, hogy megfeleljen az új jótállással kapcsolatos szabályoknak?2021 január 1-től két jogszabály változásával új elvárásoknak kell megfelelnie azoknak a vállalkozásoknak, amelyek olyan termékeket érték...
2020. jún 15.1 percItt az új jótállási rendelet szövege!Megmutatjuk az új jótállási rendelet szövegét, és a fontosabb pontokat.
2020. jún 11.2 percSzigorodnak a jótállás szabályai: sokat hibáznak a kereskedőkAz Innovációs és Technológiai Minisztérium közleménye szerint 2021 január 1-től változnak a kötelező jótállás szabályai, nő a jótállási i...
2020. ápr 27.4 percKarantén alatt jár le a garancia?Mit tegyek a hibás telefonnal, ha karantén miatt nem tudom visszavinni?
2020. jan 20.2 percÖsszeférhetetlenségi politika, avagy a közvetítői szabályozás egy újabb eleme.AZ MNB által elvárt összeférhetetlenségi és érdekkonfliktus politika elkészítéséről, fenntartásáról.
2020. jan 14.2 percKötelező lesz jelenteni a panaszokrólTöbb területen eddig is kötelező volt adatot szolgáltatni a fogyasztóvédelmi hatóságoknak arról, hogy az adott időszakban hány panasz, üg...
2020. jan 12.1 percFélmillió árfeltüntetést vizsgált a fogyasztóvédelemMinden évben vizsgálja a fogyasztóvédelmi hatóság az üzletek, webshopok árfeltüntetését. Félmillió árat néztek meg, íme a tapasztalatok!
2019. dec 9.2 percA készlethiánykezelés 3 aranyszabályaA készlethiány kivédésre szolgáló fogyasztóvédelmi megoldások.
2019. dec 4.2 percPanaszkezelés kiégés nélkülA CP Contact Kft. az Élettükör Mentálhigiénés Műhellyel merőben új, munkatárs-központú panaszkezelési tréninget dolgozott ki.
2019. nov 15.2 percMilyen piaci eredményei voltak az elmúlt évtizedek EU-s fogyasztóvédelmi politikájának?Érdekes, longitudinális elemzés arról, hogy a jogszabályok hogyan hatnak a piacra. Az Európai Unió belső piaccal és fogyasztóvédelemmel f...
2019. okt 15.1 percInfografikán a reklamáció-kezelésPuska mindenkinek, aki néha elbizonytalanodik a szavatossági/jótállási ügyek kezelésénél.
2019. okt 9.3 percKomplex kockázatelemzés a szavatossági ügyintézésMikor utasítsuk el és mikor fogadjuk el a reklamációt? Valóban varázsszó a "bizonyítási teher?
2019. szept 13.1 percGyúrj rá ősszel a fogyasztóvédelemre!Ismét új tanév, ismét fogyasztóvédelem: képzések minőségikifogás-kezelésről és panaszkezelésről.
2019. szept 13.3 perc„A jótállás jogi kérdés – miért várjuk az eladóinktól, hogy képzés nélkül értsék?”Interjú Siklósi Máté fogyasztóvédelmi szakemberrel arról, hogy miért érzi magát kényelmetlenül egy reklamáció során a vevő és eladó is.
2019. szept 12.2 percÚj: tisztességes árfeltüntetés az utazási irodáknál?Aktuális hír, hogy az utazási irodák önszabályozás keretein belül szeretnék maguk megoldani azt a fogyasztóvédelmi jogi anomáliát, mely a...
2019. jún 5.1 percA vásárló megszelídítése - előadás az E-ker konferenciánSiklósi Máté az E-commerce Hungary meghívására előadott a szervezet évente megrendezett nagy szakmai konferenciáján. A téma a vásárlói te...
2019. jún 5.1 percMost jelentkezz: fogyasztóvédelem webshopoknakHogyan működjön fogyasztóvédelmi szempontból szabályosan egy webshop? Szánj rá 4 órát június 13-án, hogy körüljárd az összes buktatót, am...
2019. jún 5.1 percUtolsó helyek a minőségi kifogás kezelő képzésre!Pünkösd után, kedden belevágunk a forró téma közepébe, és mindent elmondunk a minőségi kifogások kezeléséről. Jótállás, szavatosság, gara...