Telefonszám: +36 20 506 0305

©2019 by CP Contact Kft.

Adatkezelési tájékoztató

Business Meeting

FOGYASZTÓVÉDELEM PÉNZÜGYI SZOLGÁLTATÓKNAK

Tegyen Ön is a pénzügyi kultúra fejlesztéséért!

A magyar lakosság pénzügyi tudatossága olyan alacsony, hogy közös felelőssége minden pénzügyi szolgáltatónak, hogy a legmagasabb szinten segítse ügyfeleit a termékek közötti eligazodásban, a helyes döntések meghozatalában, illetve az előremutató panaszkezelésben. Ám még mindezt szem előtt tartva sem könnyű megfelelni az MNB elvárásainak.

 

MIBEN SEGÍTHETÜNK?

adults-analysis-brainstorming-1661004 (1
Insurance Agent
Business Meeting

Képzések, tréningek

A válság egyik fő üzenete mind az állam, mind a pénzügyi szektor, mind a fogyasztók számára, hogy az összetett, magasabb kockázattal járó pénzügyi termékek megismerését, megértését a lehető legszélesebb körben kell lehetővé tenni. A pénzügyi szervezetek életében mind CSR tevékenységük, mind egyéb marketing és PR tevékenységük során jelentkezhet a lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztése. Szakembereink komoly gyakorlattal rendelkeznek kreatív programok, megjelenési formák kialakításában, a tartalmak kidolgozásában.

Mystery shopping

Minden próbavásárlásnál hatékonyabb, ha fogyasztóvédelmi szakemberek végzik el a mystery shopping feladatot! A fogyasztói szempontok mellett a hatósági elvásárok oldaláról is tudjuk értékelni a tranzakciókat. Tudjon meg többet próbavásárlásainkról!

Panaszkezelés

A retail üzletág terén a panaszkezelés több jogszabály által határolt, a teljes üzletmenetet érintő, ráadásul az ügyfelek megtartása miatt az értékesítésben is kiemelt szerepet játszó folyamat. Az egyes intézmények panaszkezelési folyamatait a válaszadás, a belső rendszerek, a jogszabályi megfelelőségek szintjén auditáljuk, javaslatainkkal mind a hatékonyság, mind a fogyasztói elégedettség javulása elérhető. Ha többször bírságolták késedelmes válasz miatt, vagy úgy érzi, hogy nem hatékony a panaszkezelése, munkatársai éppen határidőre vagy azt túllépve válaszolnak, mi gyors megoldást adunk.

money-2724237_1920.jpg
agreement-business-businessman-872957.jp
adult-advice-boss-70292.jpg

Fogyasztóvédelmi audit

A pénzügyi szolgáltatások értékesítésekor az ügyfél összetett, szabályozói elvárásoknak is megfelelő szerződésekkel, nehezen érthető tájékoztatókkal, bonyolult honlapokkal találkozik. Mérje fel, hogy hatékonyan tájékoztat-e! Tapasztalt szakértőink segítenek megtudni, hogy miben és mennyit érdemes változtatni úgy, hogy érthetőek és hatékonyak is legyünk egyszerre, s a felügyeleti vagy versenyhivatali bírságot is elkerüljük.

Fogyasztóvédelmi tanácsadás

Legyen szó a pénzügyi fogyasztóvédelem szabályozói oldalának változásáról (jogszabályok, felügyeleti soft law eszközök, stb.) új intézményekhez történő alkalmazkodásról (pénzügyi békéltető testület, tanácsadó hálózat, stb.), vagy akár az intézményrendszerét, szervezetét érintő egyedi, vagy folyamatot illető kérdésről, problémáról (eljárás, bírság, tb.), mi segítünk megoldást találni, felkészülni a kihívásokra.

PBT ügyvitel

A pénzügyi békéltető testületi kötelezettségek rengeteg papírmunkát generálnak, és sok munkaórát visznek el termelékenyebb területen bevethető emberektől. Tegye hatékonyabbá PBT folyamatait, vagy szervezze ki az egészet a CP Contact Kft.-nek!

rainbow-1149610_1920.jpg

Compliance szolgáltatások

Biztosításközvetítőknek, alkuszoknak, hitelközvetítőknek biztosítjuk komplex compliance csomagjainkat, amelyek szabályzatok auditálását, tanácsadást, oktatást foglalnak magukba, és biztosítják, hogy a szolgáltatók lépést tarthassanak a fogyasztóvédelmi hatósági elvárásokkal.

 

KÉRDEZZEN BÁTRAN!
+36 20/506-0305

CP Contact Kft.
Adószám: 14629985243
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-32796854

Cím: 1021 Budapest, Hűvösvölgyi út 54.
Videoton irodaházak, (V. épület, sárga színű, földszint)

E-mail: info(@)cpcontact.hu

Telefonszám: +36 20 506 0305

Fogyasztói panaszokban nem tudunk segíteni! Kérjük, forduljanak a lakóhely szerint illetékes járási hivatalhoz!