FOGYASZTÓVÉDELEM
WEBÁRUHÁZAKNAK
Hogyan tartsuk meg online vásárlóinkat?
A webáruházaknak hatósági és fogyasztói szempontból is nagyon sok elvárásnak kell megfelelniük. Az előbbiek egy sor dokumentumot és tájékoztató anyagot, szabályos árfeltüntetést és akciókat, az utóbbiak átláthatóságot, megbízhatóságot, követhető folyamatokat szeretnének. Míg a bírságot a KKV-k elsőre elkerülhetik, a csalódott vevőket szinte lehetetlen visszaszerezni. A CP Contact Kft. az E-commerce Hungary tagjaként átlátja a webáruház üzemeltetők fogyasztóvédelmi problémáit és komplex megoldásokat kínál, hogy vállalkozása ezen a területen is átlagon felülit nyújtson.
MIBEN SEGÍTHETÜNK?
Webáruház audit
Minden webáruház számtalan teszten esik át indulás előtt. De vajon a tesztek mennyire alkalmasak a fogyasztóvédelmi problémák felismerésére? A fogyasztóvédelmi hatóságok kiemelt figyelmet fordítanak a webáruházak jogszerű működésének tanulmányozására. A CP Contact Kft. webáruház auditja után biztos lehet benne, hogy online boltja a legszigorúbb próbát is kiállná fogyasztóvédelmi tekintetben! Olvasson utána, milyen egy audit!
Panaszkezelő.hu
A minőségi kifogásokról és panaszokról kötelező minden esetben jegyzőkönyvet rögzíteni, amit nem is olyan könnyű a jogszabályoknak megfelelően elkészíteni. A CP Contact Kft. saját fejlesztésű, online jegyzőkönyv-készítő applikációja, a Panaszkezelő.hu segítségével akár ingyen is minden elvárásnak megfelelő fogyasztóvédelmi e-jegyzőkönyveket készíthet, amit a vásárló is megkap e-mailben. Tudjon meg többet a szoftverről!
Webes elállás audit
Az online vásárlóknak a magyar és EU-s jogszabályok jelenleg kiterjedtebb jogokat biztosítanak az elállásra, mintha kőboltban vásárolnának. Az online elállásra így a fogyasztók és a hatóságok is érzékenyebbek. A CP Contact segítségével kiderítheti, hogy nem hagy-e támadási felületet a webáruházán az elállás kapcsán.
Fogyasztóvédelmi képzések
Az E-Commerce Hungary tagjaként a naprakész webkereskedelemről szóló tudást naprakész fogyasztóvédelmi tudással tudjuk ötvözni. Tudjon meg többet aktuális, kifejezetten webshopoknak szóló képzéseinkről!
Fogyasztóvédelmi tanácsadás
Még fogyasztóbarátabbá szeretné tenni webshopját? Bizonytalan az árfeltüntetések vagy akciók fogyasztóvédelmi szabályozásával kapcsolatos tudása? Van egy reklamáló ügyfele, aki nehéz eset? Egy-egy kérdés erejéig, de teljes paradigma-váltásban is állunk rendelkezésére! Olvassa el, hogyan tudunk segíteni!
Panaszkezelés
Minden panaszról és minőségi kifogásról készít jegyzőkönyvet? Végiggondolta már pontosan reklamáció-kezelési folyamatait? Meg tudja tartani az elégedetlen vevőket is? A CP Contact segítségével megelőzheti versenytársait ezen a területen! Nézzük, hogyan!
Békéltetési képviselet
Inkább kávézzon, ahelyett, hogy békéltető testületi ülésekre jár! Az online vásárlók is igénybe veszik a békéltető testületeket, és nem mindig a virtuális verziót. A CP Contact profin képviseli ügyét a BT előtt. Tudjon meg többet a BT-kről és a kiszervezésről!
KÉRDEZZEN BÁTRAN!
+36 20/506-0305
CP Contact Kft.
Adószám: 14629985243
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-32796854
Cím: 1021 Budapest, Hűvösvölgyi út 54.
Videoton irodaházak, (V. épület, sárga színű, földszint)
E-mail: info(@)cpcontact.hu
Telefonszám: +36 20 506 0305
Fogyasztói panaszokban nem tudunk segíteni! Kérjük, forduljanak a lakóhely szerint illetékes járási hivatalhoz!