2019. máj 15.2 percMinőségi kifogáskezelő képzés: június 11.Bizonytalan a szavatosság, jótállás, reklamáció-kezelés kapcsán? Tanulja meg nálunk!
2019. máj 13.1 percMegtévesztő trükkök az online társkeresőknélA CP Contact szakemberei részt vettek egy izgalmas terméktesztben, amely az online társkereső oldalak világát vizsgálta fogyasztóvédelmi ...
2019. máj 13.1 percA magyar epertől a hibás műfogsorigSiklósi Máté, a CP Contact vezető fogyasztóvédelmi tanácsadójaként állandó vendége a Klub rádió "Nívó" című fogyasztóvédelmi műsorának. I...
2019. ápr 17.1 percA hamisítványokról fogyasztóvédő szemmelSiklósi Máté nyilatkozott a Manna FM reggeli műsorában arról, hogy a hamisítványokkal mit tud kezdeni piac, a 20. perctől. Szó volt a véd...
2019. ápr 11.1 percÁprilis 26-tól a Vásárlók Könyvét GDPR-barát módon kell kezelniA személyes adatok fokozottabb védelme miatt rövidesen cserélni kell egyes vásárlók könyve nyomtatványokat, hogy más vásárló ne juthasson...
2019. feb 12.1 percSikeresen fel lehet lépni a csalók ellen!Pár év után ismét volt egy csalásra épített webáruház, a többmillió forintot bezsebelő csalókat sikeresen elfogta a rendőrség. De ami a L...
2019. jan 30.3 percTerítéken az EU új fogyasztóvédelmi elképzeléseiAz EU 2019 januárjában több olyan rendelkezéscsomag megalkotásában tett lépéseket, amelyek a belső piac egységes fogyasztóvédelmi szabály...
2019. jan 16.3 percVisszacserélés 2018: egyre több helyen adják vissza a pénztA CP Contact Kft. 2018 végén lefolytatott kutatásából kiderül, hogy a cégek egyre inkább hajlandóak visszafizetni a vételárat akkor is, h...
2018. okt 21.1 percInternet Hungary: interjú Siklósi MátévalAz Internet Hungary 2018 konferenciáján Siklósi Máté felkérést kapott az ezen a konferencián debütáló "A legerősebb láncszem" ügyfélszolg...
2018. jan 15.2 percKicsit tudatosabbak a vásárlókLegalábbis ezt mutatja a fogyasztóvédelmi index 2017 negyedik negyedéves adatsora, mely nagy kalaplengetésre nem ad alkalmat, de örülni a...
2018. jan 1.1 percTermékcseréről a Fem3 Café műsorábanA korábban már közzétett kutatásunkat a termékcseréről komoly visszhang követte. A kutatás egyértelműen kimutatta, hogy a nagyobb hazai l...
2017. nov 29.1 percPanaszkezelő.hu: év honlapja különdíjA Magyar Marketingszövetség által sok éve szervezett "Év Honlapja" versenyben 13 nevező közül a Panaszkezelő.hu nyerte a B2B kategória kü...
2017. okt 18.2 percFekete péntek - bírsággalA Black friday, azaz fekete péntek kapcsán tavaly tapasztalt akciós hullámokkal, illetve a keletkező panaszok során tapasztaltakkal fogla...
2017. jan 16.1 percÜgyfélszolgálat: 5 percen belül?A fogyasztóvédelmi törvény módosítása következtében 2017. szeptember 1-től minden közszolgáltatónak, illetve a hírközlési szolgáltatóknak...