top of page
Keresés


Összeférhetetlenségi politika, avagy a közvetítői szabályozás egy újabb eleme.
AZ MNB által elvárt összeférhetetlenségi és érdekkonfliktus politika elkészítéséről, fenntartásáról.
2020. jan. 20.2 perc olvasás


Kötelező lesz jelenteni a panaszokról
Több területen eddig is kötelező volt adatot szolgáltatni a fogyasztóvédelmi hatóságoknak arról, hogy az adott időszakban hány panasz,...
2020. jan. 14.2 perc olvasás


Félmillió árfeltüntetést vizsgált a fogyasztóvédelem
Minden évben vizsgálja a fogyasztóvédelmi hatóság az üzletek, webshopok árfeltüntetését. Félmillió árat néztek meg, íme a tapasztalatok!
2020. jan. 12.1 perc olvasás


A készlethiánykezelés 3 aranyszabálya
A készlethiány kivédésre szolgáló fogyasztóvédelmi megoldások.
2019. dec. 9.2 perc olvasás


Panaszkezelés kiégés nélkül
A CP Contact Kft. az Élettükör Mentálhigiénés Műhellyel merőben új, munkatárs-központú panaszkezelési tréninget dolgozott ki.
2019. dec. 4.2 perc olvasás


Milyen piaci eredményei voltak az elmúlt évtizedek EU-s fogyasztóvédelmi politikájának?
Érdekes, longitudinális elemzés arról, hogy a jogszabályok hogyan hatnak a piacra. Az Európai Unió belső piaccal és fogyasztóvédelemmel...
2019. nov. 15.2 perc olvasás


Folyamatábra a panaszkezeléshez
Rövid, érthető puska a szabályos panaszkezeléshez.
2019. nov. 7.1 perc olvasás


Infografikán a reklamáció-kezelés
Puska mindenkinek, aki néha elbizonytalanodik a szavatossági/jótállási ügyek kezelésénél.
2019. okt. 15.1 perc olvasás


Komplex kockázatelemzés a szavatossági ügyintézés
Mikor utasítsuk el és mikor fogadjuk el a reklamációt? Valóban varázsszó a "bizonyítási teher?
2019. okt. 9.3 perc olvasás


2019. szept. 30.0 perc olvasás


Gyúrj rá ősszel a fogyasztóvédelemre!
Ismét új tanév, ismét fogyasztóvédelem: képzések minőségikifogás-kezelésről és panaszkezelésről.
2019. szept. 13.1 perc olvasás


„A jótállás jogi kérdés – miért várjuk az eladóinktól, hogy képzés nélkül értsék?”
Interjú Siklósi Máté fogyasztóvédelmi szakemberrel arról, hogy miért érzi magát kényelmetlenül egy reklamáció során a vevő és eladó is.
2019. szept. 13.3 perc olvasás


Új: tisztességes árfeltüntetés az utazási irodáknál?
Aktuális hír, hogy az utazási irodák önszabályozás keretein belül szeretnék maguk megoldani azt a fogyasztóvédelmi jogi anomáliát, mely a...
2019. szept. 12.2 perc olvasás


A vásárló megszelídítése - előadás az E-ker konferencián
Siklósi Máté az E-commerce Hungary meghívására előadott a szervezet évente megrendezett nagy szakmai konferenciáján. A téma a vásárlói...
2019. jún. 5.1 perc olvasás


Most jelentkezz: fogyasztóvédelem webshopoknak
Hogyan működjön fogyasztóvédelmi szempontból szabályosan egy webshop? Szánj rá 4 órát június 13-án, hogy körüljárd az összes buktatót,...
2019. jún. 5.1 perc olvasás


Utolsó helyek a minőségi kifogás kezelő képzésre!
Pünkösd után, kedden belevágunk a forró téma közepébe, és mindent elmondunk a minőségi kifogások kezeléséről. Jótállás, szavatosság,...
2019. jún. 5.1 perc olvasás


Minőségi kifogáskezelő képzés: június 11.
Bizonytalan a szavatosság, jótállás, reklamáció-kezelés kapcsán? Tanulja meg nálunk!
2019. máj. 15.2 perc olvasás


Megtévesztő trükkök az online társkeresőknél
A CP Contact szakemberei részt vettek egy izgalmas terméktesztben, amely az online társkereső oldalak világát vizsgálta fogyasztóvédelmi...
2019. máj. 13.1 perc olvasás


A magyar epertől a hibás műfogsorig
Siklósi Máté, a CP Contact vezető fogyasztóvédelmi tanácsadójaként állandó vendége a Klub rádió "Nívó" című fogyasztóvédelmi műsorának....
2019. máj. 13.1 perc olvasás


A hamisítványokról fogyasztóvédő szemmel
Siklósi Máté nyilatkozott a Manna FM reggeli műsorában arról, hogy a hamisítványokkal mit tud kezdeni piac, a 20. perctől. Szó volt a...
2019. ápr. 17.1 perc olvasás
HÍREK: Blog2
bottom of page
