Telefonszám: +36 20 506 0305

©2019 by CP Contact Kft.

Adatkezelési tájékoztató

SZOLGÁLTATÁSOK

design-1162241_1920.jpg
Audience and Lecturer
Customer Support Representative
curve-decision-forest-6754.jpg

Biztosításközvetítőknek, alkuszoknak és hitelközvetítőknek szóló csomagjainkban minden benne van, ami garantálja a biztos fogyasztóvédelmi hátteret. Hátradőlhet!

A CP Contact Kft. szakértői a fogyasztóvédelem minden aspektusából tartottak már képzést, a legkülönbözőbb közönségnek: cégvezetőktől közmunkásokig, online és offline, kereskedőknek, webáruházaknak, alkuszoknak. Kérjen egyedi árajánlatot vagy böngésszen aktuális képzéseink között!

Képzünk, továbbképzünk, vizsgáztatunk, sőt kiszervezünk! Hivatalos vizsgaközpontként, többszáz kiképzett referenssel a hátunk mögött mindent tudunk, amire a fogyasztóvédelmi szakreferenseknek szükségük lehet. Az Ön referensei részt vesznek a kötelező évi továbbképzéseken? Olvasson bővebben referensekkel kapcsolatos szolgáltatásaikról!

Nehéz eldönteni, hogy mit válaszoljon egy panaszos vevőnek? Hatékonyabbá szeretné tenni panaszkezelési folyamatait? Vagy jól jönne néhány sablonválasz? Olvassa el bővebben, hogyan tudja a CP Contact a panaszkezelési problémákat áthidalni!

Checklist
adults-agenda-brainstorming-1451449.jpg
bag-boutique-buy-935760.jpg
tabletpanaszkezelővel.jpg

Lépésről-lépésre ellenőrizzük az összes folyamatot, dokumentumot, gyakorlatot, ami bármilyen szinten összefüggésben áll a fogyasztóvédelemmel. Az audit eredményei olyan üzletfejlesztésre adnak lehetőséget, ami nemcsak a bírságok elkerülését, hanem minél több vásárló megtartását célozza.

Egy-egy konkrét fogyasztóvédelmi problémánál is ütközhet az ember megugorhatatlannak tűnő falakba. Ilyenkor sokat számít, ha szakértő segítséget kapunk. Böngéssze végig, milyen ügyekben lendítettük át ügyfeleinket a holtponton!

A vásárló helyzetébe belehelyezkedve, terepen derül ki igazán, mit tud egy-egy vállalkozás fogyasztóvédelmi szempontból. Ha kíváncsi, hogyan látják üzletét ügyfelei, kipróbáljuk! Az eredmények alapján szakmai javaslatot teszünk arra, milyen területeken kellene javítani.

Minden minőségi kifogás és panasz esetén kötelező jegyzőkönyvet felvenni. A CP Contact saját fejlesztésű online applikációja segítségével bárki könnyedén készíthet szabályos e-jegyzőkönyveket a vásárlók minőségi kifogásairól és panaszairól, akár ingyen is. Tudjon meg többet a programról!

Justice Scale

A békéltető testületi üléseken az elégedetlen vevőt és a testület tagjait is a számunkra előnyös megoldás felé kell terelni. Segítünk felkészülni az ülésre, vagy akár elmegyünk Ön helyett! Tudjon meg többet a BT-kkel és PBT-kkel kapcsolatos ügyvitelről!

 

KÉRDEZZEN BÁTRAN!
+36 20/506-0305

CP Contact Kft.
Adószám: 14629985243
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-32796854

E-mail: info(@)cpcontact.hu

Telefonszám: +36 20 506 0305

Fogyasztói panaszokban nem tudunk segíteni! Kérjük, forduljanak a lakóhely szerint illetékes járási hivatalhoz!