Telefonszám: +36 20 506 0305

©2019 by CP Contact Kft.

Adatkezelési tájékoztató

FOGYASZTÓVÉDELMI
KÉPZÉS

Jótállás, szavatosság, garancia röviden, érthetően!

Mindig probléma a szavatosság, a jótállás és a garancia közötti különbség? Sosem biztos abban, hogy miképpen lehet elutasítani, vagy jól kezelni a panaszokat, kifogásokat? A Fogyasztóvédelmi Műhelyben 5 fél napos képzésben mindent bemutatunk, amire egy kereskedőnek, szolgáltatónak szüksége lehet! Webshopok, kereskedők, panaszkezelők, marketingesek, cégvezetők: mindenkinek van itt pár képzésünk!

A Fogyasztóvédelmi Műhely esettanulmányokkal bővített, gyakorlatias képzései:

  1. Szavatosság, jótállás, minőségi kifogások

  2. Panaszkezelés szóban és írásban

  3. Webshopok speciális fogyasztóvédelmi kérdései (elállás, ÁSZF, stb.)

  4. Akciók és árfeltüntetések helyesen, megtévesztés nélkül

  5. Fogyasztóvédelem az üzletekben

Válassza a legérdekesebbet, vagy tudjon meg mindent több lépésben!

Amellett, hogy a CP Contact hivatalos fogyasztóvédelmi referens képzőhely, egyedi céges képzéseket is vállal, és meghirdeti a Fogyasztóvédelmi műhely képzéseit.

 
 

KÉPZÉSEK IGÉNY SZERINT

adult-business-businessman-374820.jpg

Egyedi céges képzések, tréningek

Tematikai igényekhez, cégkultúrához, helyszínhez és idősávhoz maximálisan igazodó fogyasztóvédelmi képzést fogunk tartani a kollégáknak! Lehet frontális előadás vagy tréning, online vagy offline, tesztelős vagy laza, általános vagy abszolút szakmázós, részletekbe menő.

Kérjen ajánlatot most!

adults-analysis-brainstorming-1661004.jp

Fogyasztóvédelmi referens képzések

A CP Contact Kft. 2014. óta rendelkezik hatósági engedéllyel fogyasztóvédelmi referensek képzésére. Akár új fogyasztóvédelmi renferenseket kíván képezni, akár meglevő fogyasztóvédelmi referenseinek tudását szeretné csiszolni a kötelezően előírt évi képzés keretében, a CP Contact vállalja az oktatást!

Kérjen ajánlatot!

computer-internet-keyboard-109371.jpg

A fogyasztóbarát webáruház

Az online térben sokkal nehezebb megszerezni és megtartani a bizalmat, mint egy kőboltban. A profi fogyasztóvédelmi szemlélet elsajátítása, a fogyasztóvédelmi jogszabályok pontos ismerete jól jöhet, ha az ember nem tudja egy kedves mosollyal lehengerelni az elégedetlen vásárlót. Ez a kurzus pont erről szól: hogyan nyerjük meg és tartsuk meg vevőinket könnyebben biztos fogyasztóvédelmi tudással?

jacek-dylag-782819-unsplash.jpg

Minőségi kifogáskezelés

Ki ne akarná jól értékesíteni termékét vagy szolgáltatását? Eladáskor mindenki mindent megtesz a vevőiért. A minőségi kifogásokat ellenben hajlamosak vagyunk kevésbé lelkesen kezelni, pedig akár lojális vevőket nyerhetünk vele. Amellett, hogy a kedvesen kiszolgált elégedetlen vevőt sikeresen megtartsuk, a minőségi kifogások kezelésére a szigorú törvényi előírások miatt is érdemes odafigyelni. A jegyzőkönyvfelvétel minden esetben kötelező – és semmilyen előírt elem nem maradhat ki belőle, különben könnyen belefuthatunk egy hatósági bírságba. Szenteljen egy délelőttöt a minőségi kifogások ügyének, hogy ezen a téren is büszke lehessen cégére!

awesome-business-closed-1101720.jpg

Panaszkezelés

A panaszt tevő vevőt a legtöbb kereskedő a háta közepére sem kívánja. Pedig statisztikák azt mutatják, hogy a jól kezelt panaszos vevőkből lojális vásárlókat varázsolhatunk, akár akkor is, ha panaszukat végül elutasítjuk. Tanuljon meg Ön is másként tekinteni a panaszos vásárlókra!

justin-lim-757171-unsplash.jpg

Online és offline hirdetés, akció

A katalógusok összeállításánál, a legújabb kuponok kiküldése előtt, a nyereményjátékok tervezésekor, sőt a friss kirakati dekoráció nyomdába küldésekor nem árt, ha fogyasztóvédelmi szempontból is ránézünk a szövegekre. Csomag és egységárak, akciók figyelmetlen feltüntetése - mind bírságolható dolog, ami alapos képzés után könnyen elkerülhető.

scott-van-daalen-202643-unsplash.jpg

Üzletek fogyasztóvédelmi ellenőrzése

Mindig is szerette volna tudni, hogy pontosan mit néznek a boltban/webáruházban a hatóság emberei? A CP Contact tréningjén kiderül! Utána biztos kézzel fogja tudni az összes aknát felszámolni, mielőtt bárki számonkérhetné!

 

Profi oktatók

Siklsói Máté

Siklósi Máté a hazai fogyasztóvédelmi szakma meghatározó szereplője, aki szerteágazó tapasztalatainak köszönhetően a hatóságok, a cégek, és a fogyasztók szempontjait is átlátja. Hatósági munkát az Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál, a MÁV-nál utasjogi biztosként, a PSzÁF-nél fogyasztóvédelmi igazgatóként végzett. Éveken keresztül adott tanácsokat a fogyasztóknak az ország első online fogyasztóvédelmi fórumán, a Panaszfalon, majd megalakította az ország első fogyasztóvédelmi tanácsadó cégét, a CP Contactot, amellyel kereskedőket és vállalkozásokat segít abban, hogyan folytathatnának minél inkább fogyasztóbarát üzletvitelt.

Tanított online, offline, kereskedőket, alkuszokat, egyetemistákat, nyugdíjasokat. Hallgasson bele itt egy-két interjújába!

 

ÁSZF és Adatkezelési tájékoztató

ÁSZF

A CP Contact Kft. által meghirdetett képzésekre vonatkozó Általános Szerződési Feltételeket itt találja.

Adatait a GDPR irányelveknek megfelelően, a legnagyobb körültekintéssel kezeljük. A CP Contact Kft. Adatkezelési tájékoztatóját itt találja.

 

KÉRDEZZEN BÁTRAN!
+36 20/506-0305

CP Contact Kft.
Adószám: 14629985243
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-32796854

Cím: 1021 Budapest, Hűvösvölgyi út 54.
Videoton irodaházak, (V. épület, sárga színű, földszint)

E-mail: info(@)cpcontact.hu

Telefonszám: +36 20 506 0305

Fogyasztói panaszokban nem tudunk segíteni! Kérjük, forduljanak a lakóhely szerint illetékes járási hivatalhoz!