TUDÁSTÁR
Itt olyan fogyasztóvédelmi alaptudást gyűjtöttünk össze, amihez mindig vissza lehet kattintani, ha bizonytalan az ember, vagy választ keres egy bonyolultabb reklamációs, árfeltüntetési, tájékoztatási, vagy egyéb fogyasztóvédelmi problémára.
SZAVATOSSÁG
A szavatosság a fogyasztói jogok alfája és omegája, a fogyasztók és eladók jelentős része mégsem rendelkezik biztos tudással arról, hogy például hány évig tart. Minőségi kifogások szabályos kezeléséhez elengedhetetlen tartalom!
JÓTÁLLÁS
Mire vonatkozik a jótállás és mire nem? Mit takar a kötelező jótállás, és mit jelent az önkéntes jótállás? Kell-e a jótállási jegy a jótállás érvényesítéséhez? És aztán belebonyolódunk a téma mélységeibe...
PANASZKEZELÉS
A panaszkezelés művészet: tudni kell úgy fogalmazni, hogy a vevő/ügyfél úgy érezze, ő van a középpontban, még akkor is, ha éppen elutasítjuk az igényét. A stilisztikán, a pszichológiai trükkökön túl azonban ismernünk kell a jogszabályi hátteret is.
KIFOGÁSKEZELÉS
Ott hever előttünk a probléma a pulton, és néha nem tudjuk, mihez kezdjünk vele. Kijavítsuk, kicseréljük, visszaadjuk a pénzt? Mikor lesz elégedett a minőségi kifogás kezelésével az ügyfél? És a hatóság?
FOGYASZTÓVÉDELEM WEBSHOPOKNAK
Az e-kereskedelemre különösen nagy fogyasztóvédelmi elvárások nehezednek mind a vevők, mind a hatóságok részéről. Mire kell odafigyelni? Hogyan próbáljunk mindennek megfelelni?
PÉNZÜGYI FOGYASZTÓVÉDELEM
We examine what organizations are doing to stay relevant and competitive in this fast-paced world, and which ones are doing it best. We then strategize using smart tools and global resources in order to understand the implications of every choice our clients can make. Get in touch to learn more about how this service can help you.