Telefonszám: +36 20 506 0305

©2019 by CP Contact Kft.

Adatkezelési tájékoztató

TUDÁSTÁR

Itt olyan fogyasztóvédelmi alaptudást gyűjtöttünk össze, amihez mindig vissza lehet kattintani, ha bizonytalan az ember, vagy választ keres egy bonyolultabb reklamációs, árfeltüntetési, tájékoztatási, vagy egyéb fogyasztóvédelmi problémára.

alex-rhee-618059-unsplash.jpg

SZAVATOSSÁG

A szavatosság a fogyasztói jogok alfája és omegája, a fogyasztók és eladók jelentős része mégsem rendelkezik biztos tudással arról, hogy például hány évig tart. Minőségi kifogások szabályos kezeléséhez elengedhetetlen tartalom!

accessory-stylish-time-1546333.jpg

JÓTÁLLÁS

Mire vonatkozik a jótállás és mire nem? Mit takar a kötelező jótállás, és mit jelent az önkéntes jótállás? Kell-e a jótállási jegy a jótállás érvényesítéséhez? És aztán belebonyolódunk a téma mélységeibe...

adult-angry-business-1587014 (1).jpg

PANASZKEZELÉS

A panaszkezelés művészet: tudni kell úgy fogalmazni, hogy a vevő/ügyfél úgy érezze, ő van a középpontban, még akkor is, ha éppen elutasítjuk az igényét. A stilisztikán, a pszichológiai trükkökön túl azonban ismernünk kell a jogszabályi hátteret is.

nqobile-vundla-690644-unsplash.jpg

KIFOGÁSKEZELÉS

Ott hever előttünk a probléma a pulton, és néha nem tudjuk, mihez kezdjünk vele. Kijavítsuk, kicseréljük, visszaadjuk a pénzt? Mikor lesz elégedett a minőségi kifogás kezelésével az ügyfél? És a hatóság?

computer-internet-keyboard-109371.jpg

FOGYASZTÓVÉDELEM WEBSHOPOKNAK

Az e-kereskedelemre különösen nagy fogyasztóvédelmi elvárások nehezednek mind a vevők, mind a hatóságok részéről. Mire kell odafigyelni? Hogyan próbáljunk mindennek megfelelni?

Business Meeting

PÉNZÜGYI FOGYASZTÓVÉDELEM

We examine what organizations are doing to stay relevant and competitive in this fast-paced world, and which ones are doing it best. We then strategize using smart tools and global resources in order to understand the implications of every choice our clients can make. Get in touch to learn more about how this service can help you.