Mit ellenőriz a használtautó-kereskedőknél a fogyasztóvédelem?
2021 után 2022-ben is a fogyasztóvédelem kiemelt ellenőrzési területe lett a használtautó-kereskedők fogyasztóvédelmi megfelelése. Több...
2021 után 2022-ben is a fogyasztóvédelem kiemelt ellenőrzési területe lett a használtautó-kereskedők fogyasztóvédelmi megfelelése. Több...
Az EU teljes területén lép hatályba a fogyasztóvédelmi "New Deal" keretein belül az a szabály, mely jelentős mértékben szigorítja az...
A CP Contact Fogyasztóvédelmi Tanácsadó Kft. a híres fekete napok (hetek) előtt közzétett 10 kérdéses tesztjét 2 hét alatt több, mint 400...
Jelentős változás a szavatossági szabályokban: 2022. januártól már nem 6 hónapig, hanem 12 hónapig bizonyít a cég vita esetén
Az Almárium című szolgáltató és szórakoztató műsorban közel 10 percben nyílt lehetőségünk megmagyarázni, melyek az új jótállási szabályok...
2021 január 1-től két jogszabály változásával új elvárásoknak kell megfelelnie azoknak a vállalkozásoknak, amelyek olyan termékeket...
Megmutatjuk az új jótállási rendelet szövegét, és a fontosabb pontokat.
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium közleménye szerint 2021 január 1-től változnak a kötelező jótállás szabályai, nő a jótállási...
Mit tegyek a hibás telefonnal, ha karantén miatt nem tudom visszavinni?
AZ MNB által elvárt összeférhetetlenségi és érdekkonfliktus politika elkészítéséről, fenntartásáról.
Több területen eddig is kötelező volt adatot szolgáltatni a fogyasztóvédelmi hatóságoknak arról, hogy az adott időszakban hány panasz,...
Minden évben vizsgálja a fogyasztóvédelmi hatóság az üzletek, webshopok árfeltüntetését. Félmillió árat néztek meg, íme a tapasztalatok!
A készlethiány kivédésre szolgáló fogyasztóvédelmi megoldások.
A CP Contact Kft. az Élettükör Mentálhigiénés Műhellyel merőben új, munkatárs-központú panaszkezelési tréninget dolgozott ki.
Érdekes, longitudinális elemzés arról, hogy a jogszabályok hogyan hatnak a piacra. Az Európai Unió belső piaccal és fogyasztóvédelemmel...
Rövid, érthető puska a szabályos panaszkezeléshez.
Puska mindenkinek, aki néha elbizonytalanodik a szavatossági/jótállási ügyek kezelésénél.
Mikor utasítsuk el és mikor fogadjuk el a reklamációt? Valóban varázsszó a "bizonyítási teher?
Ismét új tanév, ismét fogyasztóvédelem: képzések minőségikifogás-kezelésről és panaszkezelésről.