top of page
  • Siklósi Máté

Minőségi kifogáskezelő képzés: június 11.

Frissítve: 2019. máj. 23.






Fogyasztóvédelmi Műhely címmel képzéssorozatot indít a CP Contact. Ha bajban van a szavatosság, jótállás, minőségi kifogás, panasz pontos kezelésével, itt a helye!


Ki ne akarná jól értékesíteni termékét? Eladáskor mindenki mindent megtesz a vevőiért. A minőségi kifogásokat ellenben hajlamosak vagyunk kevésbé lelkesen kezelni, pedig akár lojális vevőket nyerhetünk vele. Amellett, hogy a kedvesen kiszolgált elégedetlen vevőt sikeresen megtartsuk, a minőségi kifogások kezelésére a szigorú törvényi előírások miatt is érdemes odafigyelni. A jegyzőkönyvfelvétel minden esetben kötelező – és semmilyen előírt elem nem maradhat ki belőle, különben könnyen belefuthatunk egy hatósági bírságba.

Szenteljen egy délelőttöt a minőségi kifogások ügyének, hogy ezen a téren is büszke lehessen cégére!

A minőségi kifogások kezelésének minden alkalommal egy jogszabályok által megszabott koreográfia mentén kell zajlania, amelyben még a rögzítendő elemeket is előírják. Sokaknak már a garancia, jótállás, szavatosság szavak is kavarodást okoznak a fejében, pedig ez a táncrend még jóval bonyolultabb dolgokat is tartalmaz.

Az előadás célja, hogy megtudjuk:

  1. milyen jogszabályok határozzák meg a minőségi kifogások kezelésének módját;

  2. mi a különbség a jótállás és a szavatosság között;

  3. mikor érdemes önkéntes jótállást biztosítani;

  4. milyen módon kell rögzíteni a minőségi kifogás jegyzőkönyveket;

  5. milyen határidőkkel kell dolgozni;

  6. milyen indokokkal utasíthatjuk el a vásárlókat;

  7. hogyan kell úgy minőségi kifogást kezelni, hogy a vásárlóink elégedettek legyenek velünk?

Az előadó

Siklósi Máté a hazai fogyasztóvédelmi szakma meghatározó szereplője, aki szerteágazó tapasztalatainak köszönhetően a hatóságok, a cégek, és a fogyasztók szempontjait is átlátja. Hatósági munkát az Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál, a MÁV-nál utasjogi biztosként, a PSzÁF-nél fogyasztóvédelmi igazgatóként végzett. Éveken keresztül adott tanácsokat a fogyasztóknak az ország első online fogyasztóvédelmi fórumán, a Panaszfalon, majd megalakította az ország első fogyasztóvédelmi tanácsadó cégét, a CP Contactot, amellyel kereskedőket és vállalkozásokat segít abban, hogyan folytathatnának minél inkább fogyasztóbarát üzletvitelt.

Innovatív ötletei közé tartozik a WestEnd Vevőkör, ami a bevásárlóközpontban azonnali segítséget nyújt a vásárló-üzlet viták rendezésére, valamint a Panaszkezelő.hu, amelynek segítségével online készíthetnek minőségi kifogás vagy panaszjegyzőkönyveket a vállalkozók/szolgáltatók.


Technikai részletek:

8:30-9:00 - érkezés, regisztráció

9:00-10:30 - első felvonás

10:30-10:50 - szendvics és kávészünet

10:50-11:50 - második felvonás

11:50-12:00 - technikai szünet

12:00-13:00 - mini teszt és kérdések


Maximális létszám: 22 fő

Helyszín: Budapest, 1021 Hűvösvölgyi út 54. Videoton Irodaház


Ár:

29. 900 Ft/fő +ÁFA – teljes ár

23. 900 Ft/fő + ÁFA – annak, aki május 29-ig jelentkezik

26. 900 Ft/fő + ÁFA – annak, aki június 3-ig jelentkezik

-10%/fő – ha egy cégtől 2 kolléga jelentkezik

-15%/fő – ha egy cégtől 3 vagy több kolléga jelentkezik


53 megtekintés0 hozzászólás
Post: Blog2_Post
bottom of page