Minőségi kifogás kezelés
jún. 11., K
|Budapest, Hűvösvölgyi út 54, 1021 Hungary
Ki ne akarná jól értékesíteni termékét vagy szolgáltatását? Eladáskor mindenki mindent megtesz a vevőiért. A minőségi kifogásokat ellenben hajlamosak vagyunk kevésbé lelkesen kezelni, pedig akár lojális vevőket nyerhetünk vele. Amellett, hogy a kedvesen kiszolgált elégedetlen vevőt sikeresen megtart


Időpont és helyszín
2019. jún. 11. 9:00 – 13:00
Budapest, Hűvösvölgyi út 54, 1021 Hungary
Guests
Miről fog szólni?
A minőségi kifogások kezelésének minden alkalommal egy jogszabályok által megszabott koreográfia mentén kell zajlania, amelyben még a rögzítendő elemeket is előírják. Sokaknak már a garancia, jótállás, szavatosság szavak is kavarodást okoznak a fejében, pedig ez a táncrend még jóval bonyolultabb dolgokat is tartalmaz.
Az előadás célja, hogy megtudjuk:
1) milyen jogszabályok határozzák meg a minőségi kifogások kezelésének módját;
2) mi a különbség a jótállás és a szavatosság között;
3) mikor érdemes önkéntes jótállást biztosítani;
4) milyen módon kell rögzíteni a minőségi kifogás jegyzőkönyveket;