top of page

Minőségi kifogás kezelés

jún. 11., K

|

Budapest, Hűvösvölgyi út 54, 1021 Hungary

Ki ne akarná jól értékesíteni termékét vagy szolgáltatását? Eladáskor mindenki mindent megtesz a vevőiért. A minőségi kifogásokat ellenben hajlamosak vagyunk kevésbé lelkesen kezelni, pedig akár lojális vevőket nyerhetünk vele. Amellett, hogy a kedvesen kiszolgált elégedetlen vevőt sikeresen megtart

Registration is Closed
See other events
Minőségi kifogás kezelés
Minőségi kifogás kezelés

Időpont és helyszín

2019. jún. 11. 9:00 – 13:00

Budapest, Hűvösvölgyi út 54, 1021 Hungary

Guests

Miről fog szólni?

A minőségi kifogások kezelésének minden alkalommal egy jogszabályok által megszabott koreográfia mentén kell zajlania, amelyben még a rögzítendő elemeket is előírják. Sokaknak már a garancia, jótállás, szavatosság szavak is kavarodást okoznak a fejében, pedig ez a táncrend még jóval bonyolultabb dolgokat is tartalmaz.

Az előadás célja, hogy megtudjuk:

1) milyen jogszabályok határozzák meg a minőségi kifogások kezelésének módját;

2) mi a különbség a jótállás és a szavatosság között;

3) mikor érdemes önkéntes jótállást biztosítani;

4) milyen módon kell rögzíteni a minőségi kifogás jegyzőkönyveket;

Megosztom!

Event Info: Events
bottom of page