jún. 11., K | Budapest, Hűvösvölgyi út 54, 1021 Hungary

Minőségi kifogás kezelés

Ki ne akarná jól értékesíteni termékét vagy szolgáltatását? Eladáskor mindenki mindent megtesz a vevőiért. A minőségi kifogásokat ellenben hajlamosak vagyunk kevésbé lelkesen kezelni, pedig akár lojális vevőket nyerhetünk vele. Amellett, hogy a kedvesen kiszolgált elégedetlen vevőt sikeresen megtart
Registration is Closed
Minőségi kifogás kezelés

Időpont és helyszín

2019. jún. 11. 9:00 – 13:00
Budapest, Hűvösvölgyi út 54, 1021 Hungary

Miről fog szólni?

A minőségi kifogások kezelésének minden alkalommal egy jogszabályok által megszabott koreográfia mentén kell zajlania, amelyben még a rögzítendő elemeket is előírják. Sokaknak már a garancia, jótállás, szavatosság szavak is kavarodást okoznak a fejében, pedig ez a táncrend még jóval bonyolultabb dolgokat is tartalmaz.

Az előadás célja, hogy megtudjuk:

1) milyen jogszabályok határozzák meg a minőségi kifogások kezelésének módját;

2) mi a különbség a jótállás és a szavatosság között;

3) mikor érdemes önkéntes jótállást biztosítani;

4) milyen módon kell rögzíteni a minőségi kifogás jegyzőkönyveket;

5) milyen határidőkkel kell dolgozni;

6) milyen indokokkal utasíthatjuk el a vásárlókat;

7) hogyan kell úgy minőségi kifogást kezelni, hogy a vásárlóink elégedettek legyenek velünk?

Az előadó:

Siklósi Máté a hazai fogyasztóvédelmi szakma meghatározó szereplője, aki szerteágazó tapasztalatainak köszönhetően a hatóságok, a cégek, és a fogyasztók szempontjait is átlátja. Hatósági munkát az Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál, a MÁV-nál utasjogi biztosként, a PSzÁF-nél fogyasztóvédelmi igazgatóként végzett. Éveken keresztül adott tanácsokat a fogyasztóknak az ország első online fogyasztóvédelmi fórumán, a Panaszfalon, majd megalakította az ország első fogyasztóvédelmi tanácsadó cégét, a CP Contactot, amellyel kereskedőket és vállalkozásokat segít abban, hogyan folytathatnának minél inkább fogyasztóbarát üzletvitelt.

Innovatív ötletei közé tartozik a WestEnd Vevőkör, ami a bevásárlóközpontban azonnali segítséget nyújt a vásárló-üzlet viták rendezésére, valamint a Panaszkezelő.hu, amelynek segítségével online készíthetnek minőségi kifogás vagy panaszjegyzőkönyveket a vállalkozók/szolgáltatók.

Technikai részletek:

8:30-9:00 érkezés, regisztráció

9:00-10:30 első felvonás

10:30-10:50 szendvics és kávészünet

10:50-11:50 második felvonás

11:50-12:00 technikai szünet

12:00-13:00 mini teszt és kérdések

Maximális létszám: 22 fő

Helyszín: Budapest, 1021 Hűvösvölgyi út 54. Videoton Irodaház

Ár:

29. 900 Ft/fő + ÁFA – teljes ár

23. 900 Ft/fő + ÁFA – annak, aki május 30-ig jelentkezik

26. 900 Ft/fő + ÁFA – annak, aki június 3-ig jelentkezik

-10%/fő – ha egy cégtől 2 kolléga jelentkezik

-15%/fő – ha egy cégtől 3 vagy több kolléga jelentkezik

Registration is Closed

Megosztom!