- Siklósi Máté
Minőségi kifogáskezelő képzés: június 11.
Frissítve: 2019. máj. 23.

Fogyasztóvédelmi Műhely címmel képzéssorozatot indít a CP Contact. Ha bajban van a szavatosság, jótállás, minőségi kifogás, panasz pontos kezelésével, itt a helye!
Ki ne akarná jól értékesíteni termékét? Eladáskor mindenki mindent megtesz a vevőiért. A minőségi kifogásokat ellenben hajlamosak vagyunk kevésbé lelkesen kezelni, pedig akár lojális vevőket nyerhetünk vele. Amellett, hogy a kedvesen kiszolgált elégedetlen vevőt sikeresen megtartsuk, a minőségi kifogások kezelésére a szigorú törvényi előírások miatt is érdemes odafigyelni. A jegyzőkönyvfelvétel minden esetben kötelező – és semmilyen előírt elem nem maradhat ki belőle, különben könnyen belefuthatunk egy hatósági bírságba.
Szenteljen egy délelőttöt a minőségi kifogások ügyének, hogy ezen a téren is büszke lehessen cégére!
A minőségi kifogások kezelésének minden alkalommal egy jogszabályok által megszabott koreográfia mentén kell zajlania, amelyben még a rögzítendő elemeket is előírják. Sokaknak már a garancia, jótállás, szavatosság szavak is kavarodást okoznak a fejében, pedig ez a táncrend még jóval bonyolultabb dolgokat is tartalmaz.
Az előadás célja, hogy megtudjuk:
milyen jogszabályok határozzák meg a minőségi kifogások kezelésének módját;
mi a különbség a jótállás és a szavatosság között;
mikor érdemes önkéntes jótállást biztosítani;
milyen módon kell rögzíteni a minőségi kifogás jegyzőkönyveket;
milyen határidőkkel kell dolgozni;
milyen indokokkal utasíthatjuk el a vásárlókat;
hogyan kell úgy minőségi kifogást kezelni, hogy a vásárlóink elégedettek legyenek velünk?
Az előadó
Siklósi Máté a hazai fogyasztóvédelmi szakma meghatározó szereplője, aki szerteágazó tapasztalatainak köszönhetően a hatóságok, a cégek, és a fogyasztók szempontjait is átlátja. Hatósági munkát az Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál, a MÁV-nál utasjogi biztosként, a PSzÁF-nél fogyasztóvédelmi igazgatóként végzett. Éveken keresztül adott tanácsokat a fogyasztóknak az ország első online fogyasztóvédelmi fórumán, a Panaszfalon, majd megalakította az ország első fogyasztóvédelmi tanácsadó cégét, a CP Contactot, amellyel kereskedőket és vállalkozásokat segít abban, hogyan folytathatnának minél inkább fogyasztóbarát üzletvitelt.
Innovatív ötletei közé tartozik a WestEnd Vevőkör, ami a bevásárlóközpontban azonnali segítséget nyújt a vásárló-üzlet viták rendezésére, valamint a Panaszkezelő.hu, amelynek segítségével online készíthetnek minőségi kifogás vagy panaszjegyzőkönyveket a vállalkozók/szolgáltatók.
Technikai részletek:
8:30-9:00 - érkezés, regisztráció
9:00-10:30 - első felvonás
10:30-10:50 - szendvics és kávészünet
10:50-11:50 - második felvonás
11:50-12:00 - technikai szünet
12:00-13:00 - mini teszt és kérdések
Maximális létszám: 22 fő
Helyszín: Budapest, 1021 Hűvösvölgyi út 54. Videoton Irodaház
Ár:
29. 900 Ft/fő +ÁFA – teljes ár
23. 900 Ft/fő + ÁFA – annak, aki május 29-ig jelentkezik
26. 900 Ft/fő + ÁFA – annak, aki június 3-ig jelentkezik
-10%/fő – ha egy cégtől 2 kolléga jelentkezik
-15%/fő – ha egy cégtől 3 vagy több kolléga jelentkezik