top of page

dec. 14., K

|

Webinar

Új szavatossági, jótállási szabályok 2022-től.

2022-től ismét változnak a szavatossági, jótállási szabályok, lényeges mértékben. 6 hónapról 1 évre nő a kellékszavatosságon belül az az idő, amikor a kereskedő köteles bizonyítani. De van más is, tudd meg tőlünk!

A regisztráció le van zárva
Egyéb rendezvények
Új szavatossági, jótállási szabályok 2022-től.
Új szavatossági, jótállási szabályok 2022-től.

Időpont és helyszín

2021. dec. 14. 9:00 – 13:00

Webinar

Miről fog szólni?

Az üzletek, webáruházak működésére számos fogyasztóvédelmi jogszabály vonatkozik, amelyek többségével nagyjából minden kereskedő tisztában van. Vannak azonban szabályok, melyek sajnos gyakran változnak.

A szavatosság szabályai ugyanakkor 2003 óta jobbára azonosak, 2022. január 1-től ugyanakkor lényeges változások lesznek: a 2 éves szavatosságon belül már nem 6 hónapig, hanem 1 évig köteles a kereskedő bizonyítani a hiba eredetét.

Az előadás célja, hogy bemutassuk a változásokat, melyeket a Ptk. és a kormányrendelet hozott nekünk. Hozzásegítjük a résztvevőket, hogy:

  1. Megismerjék az új szabályokat
  2. Tisztában legyenek az összes őket érintő jogszabály részleteivel;
  3. Egyben mutatjuk, mit kell most tudni a jótállásról és a szavatosságról
  4. Segítünk megismerni a kötelező jótállás és szavatosság mellett az önkéntes jótállás rendszerét
  5. Végiggondolják, hogyan lehet megelőzni, szabályszerűen dokumentálni és profin orvosolni a fogyasztók minőségi kifogásait és panaszait.

Az előadó:

Siklósi Máté a hazai fogyasztóvédelmi szakma meghatározó szereplője, aki szerteágazó tapasztalatainak köszönhetően a hatóságok, a cégek, és a fogyasztók szempontjait is átlátja. Hatósági munkát az Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál, a MÁV-nál utasjogi biztosként, a PSzÁF-nél fogyasztóvédelmi igazgatóként végzett. Éveken keresztül adott tanácsokat a fogyasztóknak az ország első online fogyasztóvédelmi fórumán, a Panaszfalon, majd megalakította az ország első fogyasztóvédelmi tanácsadó cégét, a CP Contactot, amellyel kereskedőket és vállalkozásokat segít abban, hogyan folytathatnának minél inkább fogyasztóbarát üzletvitelt.

Innovatív ötletei közé tartozik a WestEnd Vevőkör, ami a bevásárlóközpontban azonnali segítséget nyújt a vásárló-üzlet viták rendezésére, valamint a Panaszkezelő.hu, amelynek segítségével online készíthetnek minőségi kifogás vagy panaszjegyzőkönyveket a vállalkozók/szolgáltatók.

Ár:

19. 900 Ft/fő + ÁFA – annak, aki 2021. december 1-ig jelentkezik

24. 900 Ft/fő+ ÁFA – teljes ár

-20%/fő – ha egy cégtől 4 vagy több kolléga jelentkezik

Technikai részletek:

8:45-9:00        regisztráció

9:00-10:30 első felvonás

10:30-10:50 rövid szünet

10:50-11:50 második felvonás

11:50-12:00 rövid szünet

12:00-13:00 mini teszt és kérdések

Helyszín: Webinárium - online tér

Megosztom!

Event Info: Events
bottom of page