top of page
  • Siklósi Máté

Panaszkezelő.hu: év honlapja különdíj

Frissítve: 2019. jan. 25.


A Magyar Marketingszövetség által sok éve szervezett "Év Honlapja" versenyben 13 nevező közül a Panaszkezelő.hu nyerte a B2B kategória különdíját, míg 18 nevezett versenytárs közül a szolgáltatás kategóriában is különdíjat érdemelt a hiánypótló oldal. A Panaszkezelő.hu a CP Contact brandje, melynek célja, hogy startupként segítse a vállalkozások panaszkezelését, panaszkultúrájának fejlődését. Köszönjük a BIG FISH-nek, hogy az oldal ilyen jól szerepelt!

A kitüntető díjak megfelelő értékeléséhez összegyűjtöttük a zsűri által készített véleményeket mind a B2B, mind a Szolgáltatás kategória különdíja kapcsán.



B2B weboldalak kategória – Különdíj

Értékelés: a Panaszkezelő hiánypótló szolgáltatást kínál a magyar interneten. A weboldal egyszerű, lényegretörő, ahol kevés eszközzel sikerült kialakítani egy funkcionálisan remek és letisztult dizájnt, valamint fennakadás-mentes felhasználói élményt. A szükséges tartalmak könnyen elérhetőek, könnyedek, olvasmányosak. A szolgáltatás így szinte eladja magát, és fura módon így még a panaszkezelés is barátságosnak tűnik.

Szolgáltatás kategória – Különdíj

Értékelés: a klasszikus papír formátumú “panaszkönyv” digitális változata. Miért is fontos ez? Azért, mert azok a szolgáltatók akik önként vezetnek be digitális megoldást a saját panaszaik kezelésére, azok tényleg oda szeretnének figyelni az ügyfelekre, nem csak egy kötelező rosszként tekintenek a panaszokra, hanem fejlődési lehetőséget keresnek benne, és ügyfeleik számára kielégítő módon szeretnék azokat kezelni. Azért is szeretnénk különdíjjal értékelni a szolgáltatást, hogy segítsük ennek a mentalitásnak a terjedését.

6 megtekintés0 hozzászólás
Post: Blog2_Post
bottom of page