Webinárium a jótállás és szavatosság új szabályairól (1)
nov. 30., H
|Webinárium
A népszerű fogyasztóvédelmi képzés most online - webinárium mindenről, amit a jótállásról, szavatosságról, fogyasztóvédelemről tudni akartál. Benne az új, sávos jótállási szabályok, illetve a minőségi kifogás új szabályai is.
Időpont és helyszín
2020. nov. 30. 9:00 – 15:15
Webinárium
Miről fog szólni?
Már a legújabb jótállási és szavatossági szabályokkal!!!
A kiskereskedők működésére számos fogyasztóvédelmi jogszabály vonatkozik, amelyek többségével nagyjából minden boltos tisztában van. Az ördög azonban a részletekben rejlik: tudjuk mi a szavatosság és a jótállás közötti különbség? És ha érkezik egy minőségi kifogás vagy panasz, vajon jól rögzítjük hozzá a jegyzőkönyvet? Hogyan csillapítsuk le az elégedetlen vevőt úgy, hogy legközelebb is nálunk vásároljon?
Az előadás célja, hogy mind a frissen induló, mind a már működő üzletek:
1) tisztában legyenek az összes őket érintő jogszabály részleteivel;
2) végiggondolják, hogyan ültethetőek át ezek a jogszabályok a gyakorlatba;
3) megismerjék a hatóságok vizsgálati módszereit és bírságolási gyakorlatát;
4) megismerjék a fogyasztók legtipikusabb problémáit és elvárásait;
5) végiggondolják, hogyan lehet megelőzni, szabályszerűen dokumentálni és profin orvosolni a fogyasztók minőségi kifogásait és panaszait.
Az előadó:
Siklósi Máté a hazai fogyasztóvédelmi szakma meghatározó szereplője, aki szerteágazó tapasztalatainak köszönhetően a hatóságok, a cégek, és a fogyasztók szempontjait is átlátja. Hatósági munkát az Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál, a MÁV-nál utasjogi biztosként, a PSzÁF-nél fogyasztóvédelmi igazgatóként végzett. Éveken keresztül adott tanácsokat a fogyasztóknak az ország első online fogyasztóvédelmi fórumán, a Panaszfalon, majd megalakította az ország első fogyasztóvédelmi tanácsadó cégét, a CP Contactot, amellyel kereskedőket és vállalkozásokat segít abban, hogyan folytathatnának minél inkább fogyasztóbarát üzletvitelt.
Innovatív ötletei közé tartozik a WestEnd Vevőkör, ami a bevásárlóközpontban azonnali segítséget nyújt a vásárló-üzlet viták rendezésére, valamint a Panaszkezelő.hu, amelynek segítségével online készíthetnek minőségi kifogás vagy panaszjegyzőkönyveket a vállalkozók/szolgáltatók.
Technikai részletek:
8:45-9:00 regisztráció
9:00-10:30 első felvonás
10:30-10:50 rövid szünet
10:50-11:50 második felvonás
11:50-12:00 rövid szünet
12:00-13:00 mini teszt és kérdések
Maximális létszám: 100 fő
Helyszín: Webinárium - online tér
Ár:
24. 900 Ft/fő+ ÁFA – teljes ár
-10%/fő – ha egy cégtől 3 kolléga jelentkezik