máj. 08., P | Webinárium

Webinárium a jótállás és szavatosság új szabályairól

A népszerű fogyasztóvédelmi képzés most online - webinárium mindenről, amit a jótállásról, szavatosságról, fogyasztóvédelemről tudni akartál. Benne az új, sávos jótállási szabályok, illetve a minőségi kifogás új szabályai is.
Registration is Closed
Webinárium a jótállás és szavatosság új szabályairól

Időpont és helyszín

2020. máj. 08. 9:00 – 16:20
Webinárium

Miről fog szólni?

A webáruházak működésére számos fogyasztóvédelmi jogszabály vonatkozik, amelyek többségével nagyjából minden webboltos tisztában van. Az ördög azonban a részletekben rejlik: biztos, hogy az ÁSZF-ünk megfelel a törvényi előírásoknak? Valóban körültekintően tájékoztatjuk a fogyasztókat a lehetőségeikről? És ha érkezik egy minőségi kifogás vagy panasz, vajon jól rögzítjük hozzá a jegyzőkönyvet? Hogyan csillapítsuk le az elégedetlen vevőt úgy, hogy legközelebb is nálunk vásároljon?

Az előadás célja, hogy mind a frissen induló, mind a működő webáruházak:

1) tisztában legyenek az összes őket érintő jogszabály részleteivel;

2) végiggondolják, hogyan ültethetőek át ezek a jogszabályok a gyakorlatba;

3) megismerjék a hatóságok vizsgálati módszereit és bírságolási gyakorlatát;

4) megismerjék a fogyasztók legtipikusabb problémáit és elvárásait;

5) végiggondolják, hogyan lehet megelőzni, szabályszerűen dokumentálni és profin orvosolni a fogyasztók minőségi kifogásait és panaszait.

Az előadó:

Siklósi Máté a hazai fogyasztóvédelmi szakma meghatározó szereplője, aki szerteágazó tapasztalatainak köszönhetően a hatóságok, a cégek, és a fogyasztók szempontjait is átlátja. Hatósági munkát az Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál, a MÁV-nál utasjogi biztosként, a PSzÁF-nél fogyasztóvédelmi igazgatóként végzett. Éveken keresztül adott tanácsokat a fogyasztóknak az ország első online fogyasztóvédelmi fórumán, a Panaszfalon, majd megalakította az ország első fogyasztóvédelmi tanácsadó cégét, a CP Contactot, amellyel kereskedőket és vállalkozásokat segít abban, hogyan folytathatnának minél inkább fogyasztóbarát üzletvitelt.

Innovatív ötletei közé tartozik a WestEnd Vevőkör, ami a bevásárlóközpontban azonnali segítséget nyújt a vásárló-üzlet viták rendezésére, valamint a Panaszkezelő.hu, amelynek segítségével online készíthetnek minőségi kifogás vagy panaszjegyzőkönyveket a vállalkozók/szolgáltatók.

Technikai részletek:

8:45-9:00        regisztráció

9:00-10:30 első felvonás

10:30-10:50 rövid szünet

10:50-11:50 második felvonás

11:50-12:00 rövid szünet

12:00-13:00 mini teszt és kérdések

Maximális létszám: 22 fő

Helyszín: Webinárium - online tér

Ár: 

24. 900 Ft/fő+ ÁFA – teljes ár

19. 900 Ft/fő + ÁFA – annak, aki 2020. május 3-ig jelentkezik

-10%/fő – ha egy cégtől 2 kolléga jelentkezik

-20%/fő – ha egy cégtől 4 vagy több kolléga jelentkezik

Registration is Closed

Megosztom!