Panaszkezelés felsőfokon
okt. 15., K
|Budapest, Hűvösvölgyi út 54, 1021 Hungary
A panaszt tevő vevőt a legtöbb kereskedő a háta közepére sem kívánja. Pedig statisztikák azt mutatják, hogy a jól kezelt panaszos vevőkből lojális vásárlókat varázsolhatunk, akár akkor is, ha panaszukat végül elutasítjuk. Tanuljon meg Ön is másként tekinteni a panaszos vásárlókra!
Időpont és helyszín
2019. okt. 15. 9:00 – 13:00
Budapest, Hűvösvölgyi út 54, 1021 Hungary
Miről fog szólni?
A panaszkezelés egyrészt jogszabályi kötöttségek által kellően szigorúan beszabályozott folyamat, másrészt egy kreatív kommunikációs folyamat, amelynek célja, hogy megtartsuk a panaszos vevőt. A jó hír az, hogy mindkét dolog tanulható. A CP Contact Kft. képzésén komplexen, több oldalról közelítjük meg a panaszkezelést, és praktikus tudást adunk át.
Az előadás célja, hogy megtudjuk:
1. Miben különbözik a szóbeli és írásbeli panasz kezelés?
2. Milyen határidőkkel kell tisztában lenni a panaszkezelés kapcsán?
3. Hogyan kezeljük a szóbeli panaszt?
4. Hogyan kezeljük az írásbeli panaszt?
5. Milyen a jó fogyasztóvédelmi jegyzőkönyv?
6. Hogyan lehet egy panaszt elutasítani?
7. Mikor engedjünk, mikor ne?
Az előadó:
Siklósi Máté a hazai fogyasztóvédelmi szakma meghatározó szereplője, aki szerteágazó tapasztalatainak köszönhetően a hatóságok, a cégek, és a fogyasztók szempontjait is átlátja. Hatósági munkát az Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál, a MÁV-nál utasjogi biztosként, a PSzÁF-nél fogyasztóvédelmi igazgatóként végzett. Éveken keresztül adott tanácsokat a fogyasztóknak az ország első online fogyasztóvédelmi fórumán, a Panaszfalon, majd megalakította az ország első fogyasztóvédelmi tanácsadó cégét, a CP Contactot, amellyel kereskedőket és vállalkozásokat segít abban, hogyan folytathatnának minél inkább fogyasztóbarát üzletvitelt.
Innovatív ötletei közé tartozik a WestEnd Vevőkör, ami a bevásárlóközpontban azonnali segítséget nyújt a vásárló-üzlet viták rendezésére, valamint a Panaszkezelő.hu, amelynek segítségével online készíthetnek minőségi kifogás vagy panaszjegyzőkönyveket a vállalkozók/szolgáltatók.
Technikai részletek:
8:30-9:00 érkezés, regisztráció
9:00-10:30 első felvonás
10:30-10:50 szendvics és kávészünet
10:50-11:50 második felvonás
11:50-12:00 technikai szünet
12:00-13:00 mini teszt és kérdések
Maximális létszám: 22 fő
Helyszín: Budapest, 1021 Hűvösvölgyi út 54. Videoton Irodaház
Ár:
29. 900 Ft/fő + ÁFA – teljes ár
23. 900 Ft/fő + ÁFA – annak, aki szeptember 30-ig jelentkezik
26. 900 Ft/fő + ÁFA – annak, aki október 5-ig előbb jelentkezik
-10%/fő – ha egy cégtől 2 kolléga jelentkezik
-15%/fő – ha egy cégtől 3 vagy több kolléga jelentkezik