top of page

Panaszkezelés felsőfokon

szept. 13., P

|

Budapest, Hűvösvölgyi út 54, 1021 Hungary

A panaszt tevő vevőt a legtöbb kereskedő a háta közepére sem kívánja. Pedig statisztikák azt mutatják, hogy a jól kezelt panaszos vevőkből lojális vásárlókat varázsolhatunk, akár akkor is, ha panaszukat végül elutasítjuk. Tanuljon meg Ön is másként tekinteni a panaszos vásárlókra!

Registration is Closed
See other events
Panaszkezelés felsőfokon
Panaszkezelés felsőfokon

Időpont és helyszín

2019. szept. 13. 9:00 – 13:00

Budapest, Hűvösvölgyi út 54, 1021 Hungary

Guests

Miről fog szólni?

A panaszkezelés egyrészt jogszabályi kötöttségek által kellően szigorúan beszabályozott folyamat, másrészt egy kreatív kommunikációs folyamat, amelynek célja, hogy megtartsuk a panaszos vevőt. A jó hír az, hogy mindkét dolog tanulható. A CP Contact Kft. képzésén komplexen, több oldalról közelítjük meg a panaszkezelést, és praktikus tudást adunk át.

Az előadás célja, hogy megtudjuk:

1. Miben különbözik a szóbeli és írásbeli panasz kezelés?

2. Milyen határidőkkel kell tisztában lenni a panaszkezelés kapcsán?

3. Hogyan kezeljük a szóbeli panaszt?

4. Hogyan kezeljük az írásbeli panaszt?

Megosztom!

Event Info: Events
bottom of page