szept. 13., P | Budapest, Hűvösvölgyi út 54, 1021 Hungary

Panaszkezelés felsőfokon

A panaszt tevő vevőt a legtöbb kereskedő a háta közepére sem kívánja. Pedig statisztikák azt mutatják, hogy a jól kezelt panaszos vevőkből lojális vásárlókat varázsolhatunk, akár akkor is, ha panaszukat végül elutasítjuk. Tanuljon meg Ön is másként tekinteni a panaszos vásárlókra!
Registration is Closed
Panaszkezelés felsőfokon

Időpont és helyszín

2019. szept. 13. 9:00 – 13:00
Budapest, Hűvösvölgyi út 54, 1021 Hungary

Miről fog szólni?

A panaszkezelés egyrészt jogszabályi kötöttségek által kellően szigorúan beszabályozott folyamat, másrészt egy kreatív kommunikációs folyamat, amelynek célja, hogy megtartsuk a panaszos vevőt. A jó hír az, hogy mindkét dolog tanulható. A CP Contact Kft. képzésén komplexen, több oldalról közelítjük meg a panaszkezelést, és praktikus tudást adunk át.

Az előadás célja, hogy megtudjuk:

1. Miben különbözik a szóbeli és írásbeli panasz kezelés?

2. Milyen határidőkkel kell tisztában lenni a panaszkezelés kapcsán?

3. Hogyan kezeljük a szóbeli panaszt?

4. Hogyan kezeljük az írásbeli panaszt?

5. Milyen a jó fogyasztóvédelmi jegyzőkönyv?

6. Hogyan lehet egy panaszt elutasítani?

7. Mikor engedjünk, mikor ne?

Az előadó:

Siklósi Máté a hazai fogyasztóvédelmi szakma meghatározó szereplője, aki szerteágazó tapasztalatainak köszönhetően a hatóságok, a cégek, és a fogyasztók szempontjait is átlátja. Hatósági munkát az Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál, a MÁV-nál utasjogi biztosként, a PSzÁF-nél fogyasztóvédelmi igazgatóként végzett. Éveken keresztül adott tanácsokat a fogyasztóknak az ország első online fogyasztóvédelmi fórumán, a Panaszfalon, majd megalakította az ország első fogyasztóvédelmi tanácsadó cégét, a CP Contactot, amellyel kereskedőket és vállalkozásokat segít abban, hogyan folytathatnának minél inkább fogyasztóbarát üzletvitelt.

Innovatív ötletei közé tartozik a WestEnd Vevőkör, ami a bevásárlóközpontban azonnali segítséget nyújt a vásárló-üzlet viták rendezésére, valamint a Panaszkezelő.hu, amelynek segítségével online készíthetnek minőségi kifogás vagy panaszjegyzőkönyveket a vállalkozók/szolgáltatók.

Technikai részletek:

8:30-9:00 érkezés, regisztráció

9:00-10:30 első felvonás

10:30-10:50 szendvics és kávészünet

10:50-11:50 második felvonás

11:50-12:00 technikai szünet

12:00-13:00 mini teszt és kérdések

Maximális létszám: 22 fő

Helyszín: Budapest, 1021 Hűvösvölgyi út 54. Videoton Irodaház

Ár:

29. 900 Ft/fő + ÁFA – teljes ár

23. 900 Ft/fő + ÁFA – annak, aki 30 nappal előbb jelentkezik

26. 900 Ft/fő + ÁFA – annak, aki 15 nappal előbb jelentkezik

-10%/fő – ha egy cégtől 2 kolléga jelentkezik

-15%/fő – ha egy cégtől 3 vagy több kolléga jelentkezik

Registration is Closed

Megosztom!