Online és offline reklámok és akciók
szept. 18., Sze
|Hűvösvölgyi út 54
A kreatívok gyakran nagy lendülettel megálmodják a jobbnál-jobb figyelemfelkeltő plakátokat/bannereket/spotokat – nem árt azonban belecsempészni a fogyasztóvédelmi szempontokat a tervezési folyamatba. Kell vagy nem kell az „akár” az „ingyen” elé? Mennyire lehet kicsi a „-tól” az ár mögött?
Időpont és helyszín
2019. szept. 18. 9:00 – 13:00
Hűvösvölgyi út 54, Budapest, Hűvösvölgyi út 54, 1021 Hungary
Miről fog szólni?
Az online és offline reklámok kapcsán elmerülünk a feliratméretekben, a magyar nyelv szépségeiben, és átvesszük a szabatos tájékoztatás alapvető kritériumait. Előkerül a jogszabályi háttér, a GVH és a fogyasztóvédelmi hatóság bírságolási gyakorlata, valamint kiderül, hogyan lehet profi akcióról szóló tájékoztatót írni. Nem megyünk el szótlanul a nyereményjátékok, és más, vevőcsalogató praktikák helyes kivitelezése mellett sem.
1. Mit kell tudni a kirakatokba kihelyezett reklámokról?
2. Az idegennyelvi/magyar feliratok
3. Hogyan lesz egy reklám vevőcsalogató, de szabályos?
4. A készlet és a reklám/akció összefüggései
5. Az agresszív kereskedelmi gyakorlat definíciója és elkerülése
6. Az online hirdetések legnagyobb fogyasztóvédelmi csapdái
7. Az akciós újságok és kuponok 5 fogyasztóvédelmi aranyszabálya
Technikai részletek:
8:30-9:00 érkezés, regisztráció
9:00-10:30 első felvonás
10:30-10:50 szendvics és kávészünet
10:50-11:50 második felvonás
11:50-12:00 technikai szünet
12:00-13:00 mini teszt és kérdések
Maximális létszám: 22 fő
Helyszín: Budapest, 1021 Hűvösvölgyi út 54. Videoton Irodaház
Ár:
29. 900 Ft/fő + ÁFA – teljes ár
23. 900 Ft/fő + ÁFA – annak, aki 30 nappal előbb jelentkezik
26. 900 Ft/fő + ÁFA – annak, aki 15 nappal előbb jelentkezik
-10%/fő – ha egy cégtől 2 kolléga jelentkezik
-15%/fő – ha egy cégtől 3 vagy több kolléga jelentkezik