szept. 18., Sze | Hűvösvölgyi út 54

Online és offline reklámok és akciók

A kreatívok gyakran nagy lendülettel megálmodják a jobbnál-jobb figyelemfelkeltő plakátokat/bannereket/spotokat – nem árt azonban belecsempészni a fogyasztóvédelmi szempontokat a tervezési folyamatba. Kell vagy nem kell az „akár” az „ingyen” elé? Mennyire lehet kicsi a „-tól” az ár mögött?
Registration is Closed
Online és offline reklámok és akciók

Időpont és helyszín

2019. szept. 18. 9:00 – 13:00
Hűvösvölgyi út 54, Budapest, Hűvösvölgyi út 54, 1021 Hungary

Miről fog szólni?

Az online és offline reklámok kapcsán elmerülünk a feliratméretekben, a magyar nyelv szépségeiben, és átvesszük a szabatos tájékoztatás alapvető kritériumait. Előkerül a jogszabályi háttér, a GVH és a fogyasztóvédelmi hatóság bírságolási gyakorlata, valamint kiderül, hogyan lehet profi akcióról szóló tájékoztatót írni. Nem megyünk el szótlanul a nyereményjátékok, és más, vevőcsalogató praktikák helyes kivitelezése mellett sem.

1. Mit kell tudni a kirakatokba kihelyezett reklámokról?

2. Az idegennyelvi/magyar feliratok

3. Hogyan lesz egy reklám vevőcsalogató, de szabályos?

4. A készlet és a reklám/akció összefüggései

5. Az agresszív kereskedelmi gyakorlat definíciója és elkerülése

6. Az online hirdetések legnagyobb fogyasztóvédelmi csapdái

7. Az akciós újságok és kuponok 5 fogyasztóvédelmi aranyszabálya

Technikai részletek:

8:30-9:00 érkezés, regisztráció

9:00-10:30 első felvonás

10:30-10:50 szendvics és kávészünet

10:50-11:50 második felvonás

11:50-12:00 technikai szünet

12:00-13:00 mini teszt és kérdések

Maximális létszám: 22 fő

Helyszín: Budapest, 1021 Hűvösvölgyi út 54. Videoton Irodaház

Ár:

29. 900 Ft/fő + ÁFA – teljes ár

23. 900 Ft/fő + ÁFA – annak, aki 30 nappal előbb jelentkezik

26. 900 Ft/fő + ÁFA – annak, aki 15 nappal előbb jelentkezik

-10%/fő – ha egy cégtől 2 kolléga jelentkezik

-15%/fő – ha egy cégtől 3 vagy több kolléga jelentkezik

Registration is Closed

Megosztom!