top of page

Minőségikifogás-kezelés

ápr. 21., K

|

Budapest, Hűvösvölgyi út 54, 1021 Hungary

Ki ne akarná jól értékesíteni termékét vagy szolgáltatását? Eladáskor mindenki mindent megtesz a vevőiért. A minőségi kifogásokat ellenben hajlamosak vagyunk kevésbé lelkesen kezelni, pedig akár lojális vevőket nyerhetünk vele. Amellett, hogy a kedvesen kiszolgált elégedetlen vevőt sikeresen megtart

Registration is Closed
See other events
Minőségikifogás-kezelés
Minőségikifogás-kezelés

Időpont és helyszín

2020. ápr. 21. 9:00 – 13:00

Budapest, Hűvösvölgyi út 54, 1021 Hungary

Miről fog szólni?

A minőségi kifogások kezelésének minden alkalommal egy jogszabályok által megszabott koreográfia mentén kell zajlania, amelyben még a rögzítendő elemeket is előírják. Sokaknak már a garancia, jótállás, szavatosság szavak is kavarodást okoznak a fejében, pedig ez a táncrend még jóval bonyolultabb dolgokat is tartalmaz.

Az előadás célja, hogy megtudjuk:

1) milyen jogszabályok határozzák meg a minőségi kifogások kezelésének módját;

2) mi a különbség a jótállás és a szavatosság között;

3) mikor érdemes önkéntes jótállást biztosítani;

4) milyen módon kell rögzíteni a minőségi kifogás jegyzőkönyveket;

Megosztom!

Event Info: Events
bottom of page