márc. 12., Cs

|

Hűvösvölgyi út 54

Fogyasztóvédelem webshopoknak

Az online térben sokkal nehezebb megszerezni és megtartani a bizalmat, mint egy kőboltban. A profi fogyasztóvédelmi szemlélet elsajátítása, a fogyasztóvédelmi jogszabályok pontos ismerete jól jöhet, ha az ember nem tudja egy kedves mosollyal lehengerelni az elégedetlen vásárlót.

Registration is Closed
See other events
Fogyasztóvédelem webshopoknak

Időpont és helyszín

2020. márc. 12. 9:00 – 14:00

Hűvösvölgyi út 54, Budapest, Hűvösvölgyi út 54, 1021 Hungary

Miről fog szólni?

A webáruházak működésére számos fogyasztóvédelmi jogszabály vonatkozik, amelyek többségével nagyjából minden webboltos tisztában van. Az ördög azonban a részletekben rejlik: biztos, hogy az ÁSZF-ünk megfelel a törvényi előírásoknak? Valóban körültekintően tájékoztatjuk a fogyasztókat a lehetőségeikről? És ha érkezik egy minőségi kifogás vagy panasz, vajon jól rögzítjük hozzá a jegyzőkönyvet? Hogyan csillapítsuk le az elégedetlen vevőt úgy, hogy legközelebb is nálunk vásároljon?

Az előadás célja, hogy mind a frissen induló, mind a működő webáruházak:

1) tisztában legyenek az összes őket érintő jogszabály részleteivel;

2) végiggondolják, hogyan ültethetőek át ezek a jogszabályok a gyakorlatba;

3) megismerjék a hatóságok vizsgálati módszereit és bírságolási gyakorlatát;

4) megismerjék a fogyasztók legtipikusabb problémáit és elvárásait;

5) végiggondolják, hogyan lehet megelőzni, szabályszerűen dokumentálni és profin orvosolni a fogyasztók minőségi kifogásait és panaszait.

Az előadó:

Siklósi Máté a hazai fogyasztóvédelmi szakma meghatározó szereplője, aki szerteágazó tapasztalatainak köszönhetően a hatóságok, a cégek, és a fogyasztók szempontjait is átlátja. Hatósági munkát az Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál, a MÁV-nál utasjogi biztosként, a PSzÁF-nél fogyasztóvédelmi igazgatóként végzett. Éveken keresztül adott tanácsokat a fogyasztóknak az ország első online fogyasztóvédelmi fórumán, a Panaszfalon, majd megalakította az ország első fogyasztóvédelmi tanácsadó cégét, a CP Contactot, amellyel kereskedőket és vállalkozásokat segít abban, hogyan folytathatnának minél inkább fogyasztóbarát üzletvitelt.

Innovatív ötletei közé tartozik a WestEnd Vevőkör, ami a bevásárlóközpontban azonnali segítséget nyújt a vásárló-üzlet viták rendezésére, valamint a Panaszkezelő.hu, amelynek segítségével online készíthetnek minőségi kifogás vagy panaszjegyzőkönyveket a vállalkozók/szolgáltatók.

Technikai részletek:

8:30-9:00 érkezés, regisztráció

9:00-10:30 első felvonás

10:30-10:50 szendvics és kávészünet

10:50-11:50 második felvonás

11:50-12:00 technikai szünet

12:00-13:00 mini teszt és kérdések

Maximális létszám: 22 fő

Helyszín: Budapest, 1021 Hűvösvölgyi út 54. Videoton Irodaház

Ár: 

29. 900 Ft/fő+ ÁFA – teljes ár

23. 900 Ft/fő + ÁFA – annak, aki 2020. február 12-ig jelentkezik

26. 900 Ft/fő + ÁFA – annak, aki 2020. március 3-ig jelentkezik

-10%/fő – ha egy cégtől 2 kolléga jelentkezik

-15%/fő – ha egy cégtől 3 vagy több kolléga jelentkezik

Megosztom!