Fogyasztóvédelem webshopoknak
márc. 12., Cs
|Hűvösvölgyi út 54
Az online térben sokkal nehezebb megszerezni és megtartani a bizalmat, mint egy kőboltban. A profi fogyasztóvédelmi szemlélet elsajátítása, a fogyasztóvédelmi jogszabályok pontos ismerete jól jöhet, ha az ember nem tudja egy kedves mosollyal lehengerelni az elégedetlen vásárlót.
Időpont és helyszín
2020. márc. 12. 9:00 – 14:00
Hűvösvölgyi út 54, Budapest, Hűvösvölgyi út 54, 1021 Hungary
Miről fog szólni?
A webáruházak működésére számos fogyasztóvédelmi jogszabály vonatkozik, amelyek többségével nagyjából minden webboltos tisztában van. Az ördög azonban a részletekben rejlik: biztos, hogy az ÁSZF-ünk megfelel a törvényi előírásoknak? Valóban körültekintően tájékoztatjuk a fogyasztókat a lehetőségeikről? És ha érkezik egy minőségi kifogás vagy panasz, vajon jól rögzítjük hozzá a jegyzőkönyvet? Hogyan csillapítsuk le az elégedetlen vevőt úgy, hogy legközelebb is nálunk vásároljon?
Az előadás célja, hogy mind a frissen induló, mind a működő webáruházak:
1) tisztában legyenek az összes őket érintő jogszabály részleteivel;
2) végiggondolják, hogyan ültethetőek át ezek a jogszabályok a gyakorlatba;
3) megismerjék a hatóságok vizsgálati módszereit és bírságolási gyakorlatát;
4) megismerjék a fogyasztók legtipikusabb problémáit és elvárásait;
5) végiggondolják, hogyan lehet megelőzni, szabályszerűen dokumentálni és profin orvosolni a fogyasztók minőségi kifogásait és panaszait.
Az előadó:
Siklósi Máté a hazai fogyasztóvédelmi szakma meghatározó szereplője, aki szerteágazó tapasztalatainak köszönhetően a hatóságok, a cégek, és a fogyasztók szempontjait is átlátja. Hatósági munkát az Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál, a MÁV-nál utasjogi biztosként, a PSzÁF-nél fogyasztóvédelmi igazgatóként végzett. Éveken keresztül adott tanácsokat a fogyasztóknak az ország első online fogyasztóvédelmi fórumán, a Panaszfalon, majd megalakította az ország első fogyasztóvédelmi tanácsadó cégét, a CP Contactot, amellyel kereskedőket és vállalkozásokat segít abban, hogyan folytathatnának minél inkább fogyasztóbarát üzletvitelt.
Innovatív ötletei közé tartozik a WestEnd Vevőkör, ami a bevásárlóközpontban azonnali segítséget nyújt a vásárló-üzlet viták rendezésére, valamint a Panaszkezelő.hu, amelynek segítségével online készíthetnek minőségi kifogás vagy panaszjegyzőkönyveket a vállalkozók/szolgáltatók.
Technikai részletek:
8:30-9:00 érkezés, regisztráció
9:00-10:30 első felvonás
10:30-10:50 szendvics és kávészünet
10:50-11:50 második felvonás
11:50-12:00 technikai szünet
12:00-13:00 mini teszt és kérdések
Maximális létszám: 22 fő
Helyszín: Budapest, 1021 Hűvösvölgyi út 54. Videoton Irodaház
Ár:
29. 900 Ft/fő+ ÁFA – teljes ár
23. 900 Ft/fő + ÁFA – annak, aki 2020. február 12-ig jelentkezik
26. 900 Ft/fő + ÁFA – annak, aki 2020. március 3-ig jelentkezik
-10%/fő – ha egy cégtől 2 kolléga jelentkezik
-15%/fő – ha egy cégtől 3 vagy több kolléga jelentkezik