Fogyasztóvédelem webshopoknak
jún. 13., Cs
|Hűvösvölgyi út 54
Az online térben sokkal nehezebb megszerezni és megtartani a bizalmat, mint egy kőboltban. A profi fogyasztóvédelmi szemlélet elsajátítása, a fogyasztóvédelmi jogszabályok pontos ismerete jól jöhet, ha az ember nem tudja egy kedves mosollyal lehengerelni az elégedetlen vásárlót.


Időpont és helyszín
2019. jún. 13. 9:00 – 13:00
Hűvösvölgyi út 54, Budapest, Hűvösvölgyi út 54, 1021 Hungary
Guests
Miről fog szólni?
A webáruházak működésére számos fogyasztóvédelmi jogszabály vonatkozik, amelyek többségével nagyjából minden webboltos tisztában van. Az ördög azonban a részletekben rejlik: biztos, hogy az ÁSZF-ünk megfelel a törvényi előírásoknak? Valóban körültekintően tájékoztatjuk a fogyasztókat a lehetőségeikről? És ha érkezik egy minőségi kifogás vagy panasz, vajon jól rögzítjük hozzá a jegyzőkönyvet? Hogyan csillapítsuk le az elégedetlen vevőt úgy, hogy legközelebb is nálunk vásároljon?
Az előadás célja, hogy mind a frissen induló, mind a működő webáruházak:
1) tisztában legyenek az összes őket érintő jogszabály részleteivel;
2) végiggondolják, hogyan ültethetőek át ezek a jogszabályok a gyakorlatba;
3) megismerjék a hatóságok vizsgálati módszereit és bírságolási gyakorlatát;
4) megismerjék a fogyasztók legtipikusabb problémáit és elvárásait;