szept. 25., Sze | Budapest, Hűvösvölgyi út 54, 1021 Hungary

Fogyasztóvédelem az üzlethelyiségben

Jó lenne tudni, hogy mit vizsgál a fogyasztóvédelem, ha belép az üzletünkbe/vendéglőnkbe/szállodánkba? Ezen a kurzuson kiderül! Végigvesszük hatósági vizsgálatok logikáját, technikáját, folyamatát, és eláruljuk, miben szoktak a legtöbben hibázni.
Registration is Closed
Fogyasztóvédelem az üzlethelyiségben

Időpont és helyszín

2019. szept. 25. 19:00
Budapest, Hűvösvölgyi út 54, 1021 Hungary

Miről fog szólni?

A CP Contact Kft. szakemberei több évtizede követik figyelemmel a fogyasztóvédelem és a GVH témavizsgálatait és terepmunkáit – számtalan ellenőrzést néztek végig, és rengeteg bírság-határozat és kötelezés fordult már meg a kezükben. Pontosan tudjuk, hogy mit figyelnek a hatóság munkatársai. Közös képzeletbeli bolti sétára invitáljuk a kurzus résztvevőit, ahol végigvesszük, hogy minek kell ott lennie a falakon, a polcokon, a termékeken, és mi az, ami vörös posztónak számít egy fogyasztóvédelmi ellenőrzésen.

1. Hol kell lennie a Vásárlók könyvének, és a panaszokra írt válaszoknak?

2. Milyen hatóságokról szóló tájékoztatást kell kihelyezni?

3. Az árfeltüntetés 10 csapdája

4. Az üzletben elhelyezett reklámok fortélyai

5. A fogyasztóvédelmi szempontból korrekt kirakat

6. A termékekről/szolgáltatásokról szóló tájékoztatás

Az előadó:

Siklósi Máté a hazai fogyasztóvédelmi szakma meghatározó szereplője, aki szerteágazó tapasztalatainak köszönhetően a hatóságok, a cégek, és a fogyasztók szempontjait is átlátja. Hatósági munkát az Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál, a MÁV-nál utasjogi biztosként, a PSzÁF-nél fogyasztóvédelmi igazgatóként végzett. Éveken keresztül adott tanácsokat a fogyasztóknak az ország első online fogyasztóvédelmi fórumán, a Panaszfalon, majd megalakította az ország első fogyasztóvédelmi tanácsadó cégét, a CP Contactot, amellyel kereskedőket és vállalkozásokat segít abban, hogyan folytathatnának minél inkább fogyasztóbarát üzletvitelt.

Innovatív ötletei közé tartozik a WestEnd Vevőkör, ami a bevásárlóközpontban azonnali segítséget nyújt a vásárló-üzlet viták rendezésére, valamint a Panaszkezelő.hu, amelynek segítségével online készíthetnek minőségi kifogás vagy panaszjegyzőkönyveket a vállalkozók/szolgáltatók.

Technikai részletek:

8:30-9:00 érkezés, regisztráció

9:00-10:30 első felvonás

10:30-10:50 szendvics és kávészünet

10:50-11:50 második felvonás

11:50-12:00 technikai szünet

12:00-13:00 mini teszt és kérdések

Maximális létszám: 22 fő

Helyszín: Budapest, 1021 Hűvösvölgyi út 54. Videoton Irodaház

Ár:

29. 900 Ft/fő + ÁFA – teljes ár

23. 900 Ft/fő + ÁFA – annak, aki 30 nappal előbb jelentkezik

26. 900 Ft/fő + ÁFA – annak, aki 15 nappal előbb jelentkezik

-15%/fő – ha egy cégtől 2 kolléga jelentkezik

-15%/fő – ha egy cégtől 3 vagy több kolléga jelentkezik

Registration is Closed

Megosztom!