febr. 12., K
|Videoton Holding Zrt.-Videoton Irodaház
A fogyasztóbarát webáruház
Az online térben sokkal nehezebb megszerezni és megtartani a bizalmat, mint egy kőboltban. A profi fogyasztóvédelmi szemlélet elsajátítása, a fogyasztóvédelmi jogszabályok pontos ismerete jól jöhet, ha az ember nem tudja egy kedves mosollyal lehengerelni az elégedetlen vásárlót.


Időpont és helyszín
2019. febr. 12. 9:00 – 13:00
Videoton Holding Zrt.-Videoton Irodaház, Budapest, Hűvösvölgyi út 54, 1021 Hungary
Miről fog szólni?
A webáruházak működésére számos fogyasztóvédelmi jogszabály vonatkozik, amelyek többségével nagyjából minden webboltos tisztában van. Az ördög azonban a részletekben rejlik: biztos, hogy az ÁSZF-ünk megfelel a törvényi előírásoknak? Valóban körültekintően tájékoztatjuk a fogyasztókat a lehetőségeikről? És ha érkezik egy minőségi kifogás vagy panasz, vajon jól rögzítjük hozzá a jegyzőkönyvet? Hogyan csillapítsuk le az elégedetlen vevőt úgy, hogy legközelebb is nálunk vásároljon?
Az előadás célja, hogy mind a frissen induló, mind a működő webáruházak:
1) tisztában legyenek az összes őket érintő jogszabály részleteivel;
2) végiggondolják, hogyan ültethetőek át ezek a jogszabályok a gyakorlatba;
3) megismerjék a hatóságok vizsgálati módszereit és bírságolási gyakorlatát;
4) megismerjék a fogyasztók legtipikusabb problémáit és elvárásait;
5) végiggondolják, hogyan lehet megelőzni, szabályszerűen dokumentálni és profin orvosolni a fogyasztók minőségi kifogásait és panaszait.
Az előadó:
Siklósi Máté a hazai fogyasztóvédelmi szakma meghatározó szereplője, aki szerteágazó tapasztalatainak köszönhetően a hatóságok, a cégek, és a fogyasztók szempontjait is átlátja. Hatósági munkát az Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál, a MÁV-nál utasjogi biztosként, a PSzÁF-nél fogyasztóvédelmi igazgatóként végzett. Éveken keresztül adott tanácsokat a fogyasztóknak az ország első online fogyasztóvédelmi fórumán, a Panaszfalon, majd megalakította az ország első fogyasztóvédelmi tanácsadó cégét, a CP Contactot, amellyel kereskedőket és vállalkozásokat segít abban, hogyan folytathatnának minél inkább fogyasztóbarát üzletvitelt.
Innovatív ötletei közé tartozik a WestEnd Vevőkör, ami a bevásárlóközpontban azonnali segítséget nyújt a vásárló-üzlet viták rendezésére, valamint a Panaszkezelő.hu, amelynek segítségével online készíthetnek minőségi kifogás vagy panaszjegyzőkönyveket a vállalkozók/szolgáltatók.
Technikai részletek:
8:30-9:00 érkezés, regisztráció
9:00-10:30 első felvonás
10:30-10:50 szendvics és kávészünet
10:50-11:50 második felvonás
11:50-12:00 technikai szünet
12:00-13:00 mini teszt és kérdések
Maximális létszám: 22 fő
Időpontok:
febr. 12., kedd
április 9., kedd
Ár:
30 000 Ft/fő
19 500 Ft/fő, ha egy cégtől több ember jön
Tickets
Ár
Mennyiség
Összesen
Teljes árú jegy
30 000,00 Ft
30 000,00 Ft
00,00 Ft
"Kollégával jövök" jegy
19 500,00 Ft
Amennyiben ugyanazon cég több kollégát is küld egy képzésre, 35%-os kedvezményben részesülnek jegyenként.
19 500,00 Ft
00,00 Ft
Összesen
0,00 Ft