febr. 12., K | Videoton Holding Zrt.-Videoton Irodaház

A fogyasztóbarát webáruház

Az online térben sokkal nehezebb megszerezni és megtartani a bizalmat, mint egy kőboltban. A profi fogyasztóvédelmi szemlélet elsajátítása, a fogyasztóvédelmi jogszabályok pontos ismerete jól jöhet, ha az ember nem tudja egy kedves mosollyal lehengerelni az elégedetlen vásárlót.
Registration is Closed
A fogyasztóbarát webáruház

Időpont és helyszín

2019. febr. 12. 9:00 – 13:00
Videoton Holding Zrt.-Videoton Irodaház, Budapest, Hűvösvölgyi út 54, 1021 Hungary

Miről fog szólni?

A webáruházak működésére számos fogyasztóvédelmi jogszabály vonatkozik, amelyek többségével nagyjából minden webboltos tisztában van. Az ördög azonban a részletekben rejlik: biztos, hogy az ÁSZF-ünk megfelel a törvényi előírásoknak? Valóban körültekintően tájékoztatjuk a fogyasztókat a lehetőségeikről? És ha érkezik egy minőségi kifogás vagy panasz, vajon jól rögzítjük hozzá a jegyzőkönyvet? Hogyan csillapítsuk le az elégedetlen vevőt úgy, hogy legközelebb is nálunk vásároljon?

Az előadás célja, hogy mind a frissen induló, mind a működő webáruházak:

1) tisztában legyenek az összes őket érintő jogszabály részleteivel;

2) végiggondolják, hogyan ültethetőek át ezek a jogszabályok a gyakorlatba;

3) megismerjék a hatóságok vizsgálati módszereit és bírságolási gyakorlatát;

4) megismerjék a fogyasztók legtipikusabb problémáit és elvárásait;

5) végiggondolják, hogyan lehet megelőzni, szabályszerűen dokumentálni és profin orvosolni a fogyasztók minőségi kifogásait és panaszait.

Az előadó:

Siklósi Máté a hazai fogyasztóvédelmi szakma meghatározó szereplője, aki szerteágazó tapasztalatainak köszönhetően a hatóságok, a cégek, és a fogyasztók szempontjait is átlátja. Hatósági munkát az Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál, a MÁV-nál utasjogi biztosként, a PSzÁF-nél fogyasztóvédelmi igazgatóként végzett. Éveken keresztül adott tanácsokat a fogyasztóknak az ország első online fogyasztóvédelmi fórumán, a Panaszfalon, majd megalakította az ország első fogyasztóvédelmi tanácsadó cégét, a CP Contactot, amellyel kereskedőket és vállalkozásokat segít abban, hogyan folytathatnának minél inkább fogyasztóbarát üzletvitelt.

Innovatív ötletei közé tartozik a WestEnd Vevőkör, ami a bevásárlóközpontban azonnali segítséget nyújt a vásárló-üzlet viták rendezésére, valamint a Panaszkezelő.hu, amelynek segítségével online készíthetnek minőségi kifogás vagy panaszjegyzőkönyveket a vállalkozók/szolgáltatók.

Technikai részletek:

8:30-9:00 érkezés, regisztráció

9:00-10:30 első felvonás

10:30-10:50 szendvics és kávészünet

10:50-11:50 második felvonás

11:50-12:00 technikai szünet

12:00-13:00 mini teszt és kérdések

Maximális létszám: 22 fő

Időpontok:

febr. 12., kedd

április 9., kedd

Ár:

30 000 Ft/fő

19 500 Ft/fő, ha egy cégtől több ember jön

Tickets
Ár
Menny.
Összesen
  • Teljes árú jegy
    Ft30,000
    Ft30,000
    0
    Ft0
  • "Kollégával jövök" jegy
    Ft19,500
    Ft19,500
    0
    Ft0
ÖsszesenFt0

Megosztom!